Опубліковано СН
29 грудня минулого року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 23.12.2009 № 1371 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Вона передбачає зміни до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 травня 1993 року № 340, і Порядку підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року № 487. У постанові також викладено в новій редакції Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів і мопедів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388.
Відповідно до цього перша реєстрація мопедів, які були придбані до 29.12.2009 року й документи про правомірність придбання яких у власників відсутні, буде проводитись до 1 липня ц.р. без надання цих документів, а на підставі ґрунтовних висновків, складених працівниками реєстраційно-екзаменаційних підрозділів після проведення перевірки щодо законності придбання цих транспортних засобів і затверджених керівництвом Державтоінспекції.
На зареєстровані мопеди працівники ДАІ видаватимуть тимчасові реєстраційні талони з безстроковим терміном дії та номерні знаки, передбачені чинним державним стандартом для цієї категорії транспортних засобів. Вартість реєстрації мопедів буде включати вартість тимчасового реєстраційного талону, номерного знаку, послуг за огляд транспортного засобу й оформлення реєстраційних документів.
Про конкретні терміни початку реєстрації мопедів з об’ємом двигунів до 50 см куб. повідомимо додатково через ЗМІ, позаяк триває виготовлення державних номерних знаків для цієї категорії транспортних засобів і визначають конкретну суму їх реєстрації. Крім цього, згідно з постановою, до безперервного стажу керування транспортним засобом зараховуються як робота впродовж останнього часу на транспортному засобі, так і керування власним ТЗ з максимально допустимою перервою не більш як один місяць (раніше дозволялося три місяці).
Віктор МОРОЗ.