Back to top

Передають і приймають вантажі

PB032531.jpg

На фото: Ольга ПОТОПЕЙКО, Марія ДАНИЛЬЧИК і Любов БІЛОТІЛ перевіряють поїзну передаточну відомість.
Фото Василя СОСЮКА.

4 листопада 1861 року, ще в часи Австро-Угорської імперії, на територію сучасної України – до Львова – прибув перший потяг, який називався «Ярослав». Він з’єднував Відень, Краків, Перемишль і Львів.

Теперішня «Укрзалізниця» - це 6 залізниць (Донецька, Львівська, Одеська, Південна, Південно-Західна, Придніпровська). 376 тис. працівників обслуговують 30,3 тис. км залізничних шляхів. Щороку через 1684 станції відправляються в подорож 500 млн. пасажирів, а 175 тис. вантажних вагонів перевозять понад 300 млн. тонн вантажів. А щоб потрапили вони до замовника без ускладнень, сумлінно трудяться і товарні касири й агенти контори передач на станції Сарни під керівництвом Ольги Потопейко.
Працівниці установи оформляють поїзні передаточні відомості для здачі товарів. Нерідко їх приймають і відправляють за кордон, найчастіше з України в Білорусь і навпаки. Також ретельно перевіряють автоматизоване робоче місце їх передачі. Відповідно до документації, що надходить на перевізну станцію, вводять у комп’ютер інформацію, з’ясовують, чи вірно оформлені документи, відтак передають їх контролюючим органам, зокрема митникам.
Якщо ж прискіпливі агенти виявляють невідповідність якихось документів для пропуску вантажів за митну територію держави, - затримують вагони, а їх простій оплачує сторона, з вини якої це сталося. Такій же процедурі піддають передаточні відомості вантажів, що надходять у країну з-за кордону.
Крім того, до кола обов’язків працівників контори належать і звіти на перевезення транзитних товарів. Приміром, через територію держави прямує вантаж зі Словакії. У такому випадку звіт за формою відсилають у розрахунковий центр «Укрзалізниці» в Київ. А загалом за цими документами можна вивчати географію СНД: їх відправляють у Лунінець, Мінськ, Москву...
Добросовісно працюють агенти й товарні касири, тому й перебувають на гарному рахунку в керівництва. Та головне, що їхній внесок сприяє розквіту «Укрзалізниці», якісному наданню послуг клієнтам.

Схожі матеріали

Минулого тижня в ДП «Клесівське лісове господарство» розпочали масштабні роботи з посадки лісу, а відтак у краї стартувала Всеукраїнська акція «...
- Впевнений головний лісничий Сарненського держлісгоспу Василь Глабець. Хоча оголошена Президентом України Весняна толока з озеленення благоустрою та...
Електроенергією щоденно користуються майже всі жителі району. Тож навіть короткочасне її вимкнення сприймається як надзвичайна подія. Колектив...
Селищенський гранітний кар’єр - один з найбільших у регіоні. Не так давно тут функціонувало підприємство з виробництва щебеню «Гранітас». Тоді почало...
Навколо ТзОВ «Сарненський завод високовольтних опор» точаться чутки та здогадки, не вщухають дебати, а де-хто навіть уникає пройтися по вул. 17...