Опубліковано Анатолій Кардаш
Автор фото Василь Сосюк.
Саме такий девіз
супермаркету «Вопак» на 2010 рік, адресований тисячам жителів міста й усього
району. Напередодні професійного свята трудівників прилавка – Дня працівників
торгівлі – поцікавився в директора закладу Юрія Бобровського про сьогодення з
найбільшого продовольчого магазину райцентру, його здобутки й проблеми в
обслуговуванні людей.
- Крилатим висловом
щороку визначаємо один з найважливіших пріоритетів у роботі, - каже Юрій
Олександрович. – Наші реальні й потенційні покупці живуть поряд. Їх запити,
побажання, потреби вивчаємо, враховуємо і, зазвичай, задовольняємо. Тож
вважаємо всіх людей хорошими сусідами, прагнемо їм продавати якісні товари за
доступними цінами – у цьому смисл девізу. Виповнюється три роки з дня відкриття
супермаркету «Вопак». Можна констатувати, що він не тільки вистояв, а й успішно
спрацював, позитивно зарекомендував себе в непростому конкурентному середовищі серед
сотень торговельних закладів.
Директор розповів, що їх
магазин самообслуговування європейського зразка пропонує понад 5800 найменувань
продовольчої та промислової продукції. Приємно дивує широкий асортимент
хлібобулочних виробів, які випікають на власному новітньому обладнанні. Ще
більше вражає різноманіття м’ясних продуктів на вітринах, прилавках. Діє цех з
розробки тушок і формування численних зразків курятини, яловичини, свинини.
Заклад уклав довгострокові договори на регулярне постачання цієї продукції з її
провідними виробниками, що значно знизило ціни. Відтак у «Вопаку» сьогодні
найширший у районі асортимент делікатесів з м’яса. Кожен покупець, заходячи в
торговий зал, особливо в ці спекотні літні дні, відчуває життєдайну прохолоду.
Тут встановлене холодильне обладнання, яке вдосконалюють. Упродовж трьох років
воно забезпечує ідеальні умови збереження продуктів.
Світова криза минулих
років внесла корективи й у торгівлю. У супермаркеті проаналізували, як
продається кожна група товарів. Те, що
залежується на полицях, зняли з
реалізації. Вивчивши великий попит на овочі та фрукти, значно розширили
відповідний відділ. Яблука, цитрусові, городину тощо реалізують упродовж року.
Десятки видів молочних виробів – на будь-який смак! Їх постійно постачають
відомі в Україні фірми, торгові марки
«Галичина», «Комо», «Бімол», «Добряна», «Звягель», «Тульчинка», «Моліс». Уся
продукція надходить у «Вопак» тільки з сертифікатами, посвідченнями якості. Не лише
населення, а й багато закладів громадського харчування стали постійними
клієнтами супермаркету, бо знайшли в ньому справжнього надійного партнера.
У сучасному закладі ефективно
діє система накопичення балів «Картка нашої сім’ї» з надання пільг в
обслуговуванні постійних клієнтів, причому число їх зростає. В її перевагах на
практиці пересвідчились жителі міста й району. За словами керівника, планують
ще вдосконалити цю систему, запровадивши значні знижки цін (до 10 відсотків!) у
дні їх знаменних дат, скажімо, іменин тощо.
У магазині регулярно
проводять акції знижок цін з продажу найрізноманітніших товарів, до яких уже
звикли постійні відвідувачі. Так, нині на полицях і піддонах з написом «Акція»
виставлені м’ясний фарш за ціною 27 грн. за кг, тушки курячі охолоджені - по 15 грн./кг, кавуни - за 1,99 грн./кг і
чимало інших продуктів, напоїв, у тому числі спиртних. А на майонез, оцет,
перець, кетчуп, сіль традиційно встановлюють сезонну знижку в період
консервації овочів на зиму.
Трирічний період функціонування
«Вопака» підтвердив правильність курсу колективу на покращання обслуговування
людей. Однак є й проблеми в розвитку цієї благородної справи. Зокрема керівник
вважає не до кінця обдуманим рішення облдержадміністрації щодо обмеження
націнок на торгову продукцію, переважну більшість якої реалізовує супермаркет. Кожен
виробник повинен надавати декларації про відпускні ціни на товари, внаслідок
чого зріс документообіг, ускладнилась процедура звітності. Часті раптові
відключення електропостачання теж створюють проблемні ситуації. А розміщення
біля супермаркету дорожнього знака про заборону проїзду щоденно з 18.00 і
впродовж усіх святкових і вихідних днів позбавило можливості під’їзду
автомобілями покупців, зокрема інвалідів, саме в період найбільш інтенсивної
торгівлі.
Попри труднощі колектив
«Вопака» трудиться дружно, відповідально й подає приклад європейського рівня
обслуговування. Юрій Бобровський не без гордості відзначає високий
професіоналізм і сумлінне ставлення до своїх обов’язків головного менеджера
Ігоря Лавровича, менеджера Юрія Сушкевича, старшого продавця Ганни Давидович,
яка вже три десятиліття працює в торгівлі. А ще є прикладом у роботі пекар
Тамара Грибок, продавець м’ясного відділу Тетяна Несвіт, грильовик Сергій
Баранов, начальник охорони Олексій Катрушин
й інші. Директор від себе особисто та засновника закладу підприємця Петра
Краська висловив щирі привітання колегам з нагоди професійного свята, побажав
нових успіхів у роботі, житті, міцного здоров’я, достатку.