Back to top

Найкращі в Україні механіки SCANIA – на СТО «Сарни-Скан»

Автор фото Василь Сосюк.

Нещодавно наші земляки, працівники сервісного центру «Сарни-Скан», повернулися зі всеукраїнських змагань, організованих мережею «Сканія Україна».

Приємно, що сарненські механіки не загубилися на тлі іменитих суперників і посіли І місце в Україні. Про престижну перемогу погодився розповісти директор СТО «Сарни-Скан» Валентин ДУДАРИК.
- Валентине Валентиновичу, повідайте широкому загалу, як давно функціонує ваш сервісний центр і які послуги надає.
- Працюємо вже 12 років. Заснували центр у далекому 1999-ому. Звісно, попервах було дуже важко. Проте допомагали фахівці з компанії «Сканія Україна», велику роль зіграла інформаційна допомога зі Швеції. Нині приємно констатувати, що за 12 років кількість послуг, що їх надаємо клієнтам, збільшилась у 5 разів. Ремонтуємо двигуни з трансмісією, ходовою частиною, електрикою, виконуємо кузовні роботи, встановлюємо на вантажівки спеціальне компресорне та гідравлічне обладнання, переобладнуємо їх і причепи на «бочки» та цементовози. Звісна річ, за технологією Scania. До слова, діагностична апаратура та випробні стенди дозволяють швидше відшукати несправність, настроїти системи та вузли автомобілів, автобусів і причепів. А в магазині, розташованому на території сервісного центру, можна знайти запасні частини до будь-якої вантажівки.
- Бачу, про техніку дбаєте. А як щодо далекобійників?
- Водії можуть залишити машину на паркінгу, що вміщує понад 80 вантажівок. Зрозуміло, він перебуває під охороною. Відтак до їх послуг – душова кабіна, кафе, готель. До речі, на паркінгу можна ознайомитися з виставковими зразками нової техніки виробництва Scania.
- Розкажіть про змагання, адже І місце в державі вплине і на реноме вашого центру, оскільки віднині клієнтів обслуговуватимуть найкращі в Україні механіки…
- Насамперед скажу, що наші хлопці вже двічі брали участь у такому конкурсі професійної майстерності й вигравали «срібло». Досить непоганий результат, якщо врахувати, що були представлені Львів, Київ, Харків, Одеса, Донецьк, Дніпропетровськ. Однак у цьогорічних змаганнях вони перевершили себе й захищатимуть Україну на завершальному етапі змагань у Брюсселі, в якому візьмуть участь команди зі Східної та Західної Європи.
- У чому полягали завдання для скан-механіків?
- Перші два тури змагань відбувалися на місцях. У першому учасники (8 команд) отримували по 50 запитань, на які мали дати кваліфіковану відповідь. Аналогічно було й у другому. За їх результатами визначили переможців. Крім команди СТО «Сарни-Скан», у фінал вийшли механіки сервісних центрів Донецька та Дніпропетровська. Конкуренція була дуже серйозною, адже ці три команди представляють найкращі станції компанії «Сканія Україна».
- У фіналі, певно, пропонували практичні завдання?
- Теоретичні теж. Загалом фінал складався з трьох завдань: теоретичного та двох практичних. Під час останніх команда мала знайти причину поломки автомобіля Scania й усунути несправність, а також відповісти на декілька запитань. На це відводилось 20 хвилин. До речі, несправності «запозичили» з реального життя, а стосувались вони різних систем вантажівки. На теоретичному треба було відповісти на якомога більшу кількість запитань. Усе це, звісна річ, потребувало високої кваліфікації, технічних знань, майстерності та навичок. Пишаюсь тим, що Олександр Мосійчук, Олександр Салівонов, Анатолій Мельник, Сергій Хохол, Мирослав Ковальчук (тренер Віталій Євтушок) продемонстрували вміння працювати в єдиній команді, завдяки чому набрали максимальну кількість балів. Додам, що фінальні змагання відбулись на базі найновішого в Україні сервісного центру «Київ-Скан», збудованого швецькою компанією «Scania CVAB».
До речі, саме того дня, коли команда СТО «Сарни-Скан» здобула перемогу (23 січня), були уродини одно із засновників підприємства «Журавлина», Олега Політила.
- Чудовий подарунок до дня народження! А чи спостерігали шведи за перебігом змагань?
- Аякже! Щоб слідкувати за підготовкою та проведенням змагань, у Київ прибув спеціальний гість зі Швеції – Йозеф Верес. Саме він відповідає за концепцію та організацію змагань механіків Scania у всьому світі. Скажу без перебільшення, Йозеф Верес був приємно вражений рівнем підготовки і самого змагання, і його фіналістів. Відзначивши, що сервісні станції в Україні мають порівняно невеликий досвід роботи з вантажівками Scania, наголосив, що команда-переможець продемонструвала справді високий результат і гідно представить країну на міжнародному конкурсі в Брюсселі (Бельгія). І зауважив, що практичні завдання були підібрані таким чином, що їх неможливо вирішити без знання теорії, проте швидкість виконання залежить від практичних навичок.
- Отже, команда «Сарни-Скан» продемонструвала сплав теоретичної бази з практикою?
- Саме так. Це, зрештою, визнали і засновник конкурсу Йозеф Верес, і генеральний директор Scania Озкан Борморо. Вони й відзначили сарненців грамотою, кубком і грошовою винагородою в розмірі 10 тис. грн.
- Чим зайняті найкращі механіки «Сканія Україна» зараз? Готуються до міжнародного конкурсу в Брюсселі?
- Повірте, усі співробітники СТО «Сарни-Скан» постійно вдосконалюють свій професійний рівень. І самостійно, і під час спеціалізованих семінарів, які проводять спеціалісти компанії «Сканія Україна» та партнери «Сарни-Скан». Що стосується нашої команди, то її учасники налаштовані гідно представити державу на міжнародній арені, отож посилено цікавляться новинками в галузі технічного обслуговування.
- Бажаю вашому колективові професійного зростання, а команді механіків – перемоги в Брюсселі.
- Дякую.

Схожі матеріали

Від серця до серця прокладає містки допомоги та співчуття сарненський координаційний територіальний центр соціального обслуговування малозабезпечених...
Вагомими здобутками зустрічають своє професійне свято працівники галузі культури краю. За підсумками минулого року, згідно з рейтинговими оцінками...
У січні ц.р. було опубліковано Указ Президента України «Про одноразову винагороду жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». Тож у...
"Вода - джерело життя" - під такою назвою в міській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 відбувся тиждень, приурочений Всесвітньому дню води. У школі активно діє...
Нині в Україні відбувається становлення нової системи освіти, у центрі уваги якої – особистість. «Освіта ХХІ століття – це освіта для людей. Її...