Back to top

Безпеку і правопорядок уособлює Руслан Новак

Автор фото Василь Сосюк.

Ще у 18 столітті англійський письменник Семюель Джонсон казав, що всілякі зміни обов’язково пов’язані з певними незручностями. Навіть якщо вони до кращого.

Сьогодні слова, сказані майже 300 років тому, на мою думку, яскраво характеризують стан юстиції Сарненщини, нововведення в якій нерозривно асоціюються з постаттю начальника нещодавно створеної реєстраційної служби Сарненського районного управління юстиції Руслана Новака, переможця обласного конкурсу «Гордість Рівненщини-2011» в номінації «Безпека і правопорядок».
- Руслане Васильовичу, як воно – почуватися найкращим на Рівненщині?
- Повірте, не очікував такої високої оцінки з боку рейтингової комісії. Хоча, зізнаюсь, приємно було отримувати з рук керівника виконавчого апарату обласної ради диплом і сертифікат, що засвідчує перемогу, фотографуватися з першими особами Рівненщини, насолоджуватися феєричним шоу та концертом. Проте насамперед це визнання Сарненщини, діяльності всього колективу районного управління юстиції, в якому працюю з 2006 року.
- Яким був Ваш шлях до верхньої сходинки рейтингу популярності?
- Звивистим і подеколи тернистим. Зрештою, чому шлях до успіху має бути рівним і гладеньким? Розпочав юридичну кар’єру на посаді юриста 1 категорії управління сільського господарства та продовольства райдержадміністрації. Не соромлюсь того, що свого часу працював працівником з обслуговування приміщень у районному суді, а за сумісництвом – юрисконсультом на меблевій фабриці. Наступною сходинкою ієрархічної градації став відділ державної виконавчої служби районного управління юстиції. Усі ці установи збагатили незрівнянним досвідом, що став надійним фундаментом для посад провідного, відтак головного спеціаліста районного управління юстиції. Депутатська й партійна діяльність (Руслан Новак – депутат міської ради та член ради районної організації Партії регіонів) теж нерідко потребує юридичних знань.
- Ви нещодавно очолили новостворену реєстраційну службу. З якою метою її створили і чим займатиметься цей підрозділ?
- У системі Міністерства юстиції створили Державну реєстраційну службу – Укрдержреєстр. Нова структура територіальних органів юстиції, затверджена торік у вересні, передбачає створення окремих підрозділів, які реалізовуватимуть повноваження Укрдержреєстру. Відповідно до неї у районному управлінні юстиції створили реєстраційну службу в складі двох відділів: державної реєстрації актів цивільного стану та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Тобто перебираєте на себе функції бюро технічної інвентаризації?
- Лише в частині реєстрації прав. Скажімо, обов’язковій державній реєстрації підлягають речові права й обтяження на нерухоме майно, яке розміщене на території України і належить фізичним і юридичним особам, державі, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування.
- Просвітіть моє невігластво: що таке речові права й обтяження на нерухоме майно?
- Це насамперед право власності на нерухоме майно, володіння, користування. Також право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб і права її забудови, постійного користування та оренди. Крім цих, реєструватимемо й інші речові права: на користування будівлею, капітальним спорудами або їх окремими частинами, іпотека, довірче управління майном, податкова застава, предметом якої є нерухоме майно тощо.
- Певно, спочатку потрібно зареєструвати право власності на земельну ділянку, а вже після цього – на будинок…
- У випадку, коли власником і ділянки, і будинку (квартири, споруди тощо), який на ній розташований, є одна і та ж особа. Загалом реєструємо права на такі об’єкти нерухомого майна, розміщені на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, - житлові будинки; квартири; будівлі з приміщеннями для перебування людини, збереження матеріальних цінностей; інженерні, гідротехнічні споруди; частини внутрішнього об’єму житлових будинків, квартир, обмежені будівельними елементами.
А державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб-підприємців, як і раніше, проводитиме реєстратор райдержадміністрації. Однак контроль за його діяльністю здійснюватиме реєстраційна служба районного управління юстиції.
- Бажаю успіхів на новій ниві. Впевнена, що продовжуватимете так, як і розпочали, - відповідально та професійно.
- Аякже. Популярність зобов’язує.

Схожі матеріали

Наближається велике державне свято - День Конституції України. З яким настроєм, якими здобутками зустрічають його громадяни? Що доброго змогли...
Відомий художник-різьбяр закінчив чергові оригінальні роботи: панно та іконостас - що прикрашають приміщення ВПУ-22. Вони стали новими кроками...
Нещодавно в м. Київ у Національному центрі ділового та культурного співробітництва «Український дім» відбувся ярмарок інноваційних бібліотечних...
Минулого тижня відбулася виїзна колегія управління ветеринарної медицини області з участю керівників ветеринарної служби районів і міст краю та...
Щороку славні сарненці, працівники виробничої та гуманітарної сфер, поповнюють когорту тих, кому присвоїли звання «Гордість міста» із занесенням їх...